czwartek, 18 października 2012

"K-pop'owe noce" I

No to zaczynam pisać 1 rozdział ^^  Nosi on tytuł : "Telefon"   Można przy nim posłuchać sobie Big Bang - 'Fantastic baby' :p
Enjoy! :)

-Blond włosa dziewczyna siedziała przed laptopem. Słuchawki miała narzucone na szyję, a jaj bluzka była brudna! - Lily zaczęła się śmiać, a ja odwróciłam się w jej stronę. Gdyby wzrok mógł zabijać, brunetka właśnie byłaby martwa, ponieważ nagle przestała się śmiać.
- Eli, na jakiej siedzisz stronie ? - Zapytała się wstając i idąc w moją stronę,
- Nie nazywaj mnie tak! Wiesz, że ja tego nie lubię! - Skarciłam ją, a ta pomachała mi ręką na przeprosiny. - Ech... Kpopnights, a czemu pytasz ? - Popatrzyłam na nią pytająco. Właśnie wtedy do uszu wleciała mi moja ulubiona piosenka. Nawet dłużej się nie zastanawiając odłączyłam słuchawki od laptopa i pogłośniłam muzykę. Lily tylko się uśmiechnęła i przysunęła krzesło obok mnie, aby potem na nim usiąść.
- Elizabeth Corn, która wielbi wszystko co słodkie i piękne, właśnie korzysta ze strony dla ludzi chcących poznać innych hobbystów... Czy ty nie jesteś na to za bardzo nieśmiała ? Przecież tam są video rozmowy! - Dziewczyna uśmiechnęła się w moją stronę chytrze. Przesadzała lekko. Co to niby miało znaczyć ?!
- Ech... - westchnęłam głośno po czym spojrzałam się wymownie na przyjaciółkę. - Emily mnie skusiła, abym weszła na tą stronę, bo można czasami nawet spotkać jakichś kpop'owców, więc weszłam. Nawet zaczęłąm pisać z taką dziewczyną z Polski. - Uśmiechnęłam się do niej. Ta spojrzała się na mnie porozumiewawczo. - Wiesz, nadal mam mój polski numer, więc jej podałam na którymś z jej postów. - Odwróciłam się w stronę ekranu laptopa, od razu jak usłyszałam piknięcie oznaczające nowy komentarz.
- Ale czy to na pewno bezpieczne tak podawać numer ? Przecież ty jej ani nie widziałaś, ani nie wiesz czy ktoś inny przypadkiem do Ciebie nie zadzwoni... Powinnaś się bardziej zastanawiać jak coś robisz! - Ja tylko machnęłam jej ręką na odczepnego i zaczęłam czytać komentarz od Kamili. Podała tam swój numer. Natychmiast się ucieszyłam i wyłączyłam radio, którego słuchałyśmy i włączyłam "Fantastic baby". Lily udzieliła się moja radość. Zaczęłyśmy skakać po pokoju i śpiewać. Ja nie umiałam śpiewać w porównaniu do przyjaciółki. Jedyne co mogłam robić, aby słuchaczom nie pękły bębenki, to śpiewać kiedy ona.
-  Faaaa - Lily zacięła się śpiewając w momencie kiedy z mojego telefonu zaczęła dochodzić melodia. Odwróciłam się w jego stronę i powiedziałam do Lily nawet na nią nie patrząc:
- To na pewno dzwoni Kamila. - Zaczęłam iść w stronę łóżka, gdzie teraz leżała moja komórka. Zatrzymałam się na chwilę i uśmiechnęłam się w stronę Lily, potem podniosłam telefon  i spojrzałam na numer. Nie był polski. Zaczynał się zupełnie inaczej. Spojrzałam z niepokojem w oczach na Lily, po czym odebrałam.
- Tak ? Kto przy telefonie ?
- Dobry wieczór - Odezwał się męski głos. Był mi dość znany, ale nie mogłam sobie przypomnieć skąd. I jeszcze ten wieczór... było dopiero południe. - Przepraszam, że dzwonię tak nagle i się nie przedstawiam, ale zauważyłem razem z przyjaciółmi twój numer, więc postanowiłem zadzwonić. Zapewne mnie znasz, jak korzystasz z tej strony. - Najwidoczniej się cieszył, bo miał radosny ton głosu, nagle zaczął się śmiać!
- Kim ty jesteś ? Musisz być strasznie pewną siebie osobą, skoro sądzisz, że ktoś Cię rozpozna po głosie. - Lily mruknęła coś do mnie, a ja tylko prychnęłam.
Najwyraźniej był to Koreańczyk, słysząc jego angielski, może to była jakaś gwiazda skoro mówi, że powinnam ją znać...
- Nie, przepraszam za to ! Nie jestem taki, po prostu tak sobie pomyślałem. - Ten głos nie dawał mi spokoju. Był taki spokojny, delikatny... słodki. - Jestem Taemin z Shinee. - Zamarłam. Wiedziałam, że skądś znam ten głos. Telefon spadł mi na ziemię...

No i to na razie na tyle ^^ Wiem, że mało jak na razie tego ogółu i wg, ale późniejsze rozdziały powinny być lepsze ;> Wiem, że piszę okropnie i przepraszam za wszelakie błędy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz